Andra Gombos si Matrioska ei

387798_2508696487009_213543733_n
Avem onoarea să vă prezentăm prima participantă a concursului realizat în colaborare cu photovibes. Ea ne-a fermecat pe loc cu povestirea despre bicicleta ei Matrioska:

Totul a inceput acum 2 ani, am vazut-o la un targ de vechituri. Din prima clipa am stiut ca trebuie sa fac orice ca sa fie a mea. Varsta nici nu conta, am fost fascinata de nuntele de verde si mov care se imbinau in perfecta armonie, era originala si incarcata de amintiri din ‘epoca de aur’. In 10 minute eram fericita proprietara a unei biciclete colorata de oras care vorbea ‘rusa’, dupa cum a zis fostul proprietar 😛 I-am pus numele Matrioska si acesta a fost inceputul unei prietenii minunate. De atunci sunt innebunita dupa accesorii de bicicleta, pana si prietenii mei mi-au luat de ziua mea cos si tot felul de stickere, am trecut de la hippie, cu ‘flori in par/cos’ la hipster cu tot felul de stickere, si acum ma documentez din colectiile de vara pentru 2013. Ma gandesc la stickere fosforescente, dar sa vad ce o sa zica si Matrioska, noi facem totul impreuna!

One thought on “Andra Gombos si Matrioska ei

  1. Pingback: Sedinta foto cu povestitoarele noastre dragi | skirtbike brasov

Leave a Reply

