Adela Curcan despre cea mai buna prietena a ei

388577_10150468638033446_1538006355_n
Doar având o bicicletă iți dai seama de adevărata ei valoare, astfel că nu te mai poți dezobișnui de obiceiul de a pedala. Dar nu e deloc un lucru rău, având în vedere că iți face viața mai frumoasă.
De 3 ani de cand am primit prima si singura mea bicicleta, am ramas nedespartite (numai iarna ne desparte). Pentru multa lume nu reprezinta nimic deosebit, e chiar de rasul copiilor… dar pentru mine nu e doar o simpla veche bicicleta… ci e prietena mea. 🙂 Cea care a fost cu mine in timpurile bune si in cele grele…. cea care ma ajuta sa fug departe, cea care nu ma barfeste si nu imi divulga secretele… care nu se supara pe mine chiar daca o trantesc jos, cea care ma ajuta sa ma mentin in forma chiar daca nu am timp sa merg la sala.. Si lista ar putea continua…
Cred ca Dumnezeu a avut o idee geniala cu bicicletele 🙂 Serios!!! Parca proiectata special pentru mine!
Iubesc diminetile cu oameni amortiti, parca fara viata… doar sa le vad fetele uimite si parca zambitoare la vazul unei fete simple, plina de culoare, viata si energie.
Lumea pare diferita de pe bicicleta. Ii multumesc Domnului ca am tot ce imi trebuie ca sa ma pot bucura de bicicleta mea! 🙂
One thought on “Adela Curcan despre cea mai buna prietena a ei

  1. Pingback: Sedinta foto cu povestitoarele noastre dragi | skirtbike brasov

Leave a Reply

