Ioana Cornea despre relatia ei la distanta :)

Photo0325

Sunt momente când circumstanțele nu sunt tocmai favorabile pentru o relație de lungă durată. Dar când este vorba de o bicicletă, avem certitudinea că nu vor fi decât finaluri fericite, iar povestirea Ioanei ne este mărturie.

Eu si bicicleta mea, avem o relatie stabila as putea zice. Povestea a inceput acum cativa ani, cativa mai multi as putea zice. Dupa mai multe incercari esuate, am gasit exact ce-mi trebuia. Pe EA! Suntem impreuna de vreo 4-5 ani, si pana acum ne merge destul destul de ok. Din pacate insa, acum suntem intr-o relatie la distanta. De ce? Pai eu a trebuit sa vin la facultate si la camin nu era loc si pentru ea, oricat de mult as fi vrut. Dar tocmai faptul ca nu suntem impreuna fizic, ne face intalnirile mult mai frumoase si mai romantice chiar. Cui nu i-ar placea o plimbare romantica prin oras, pe la marginea orasului sau chiar prin padurea de la marginea orasului?:) Aaa..am uitat sa mentionez. Eu sunt din Sfantu Gheorghe, Covasna.

Ce mai face speciala relatia mea cu bicicleta, este faptul ca ea nu umbla dupa bani. Nu e materialista si nu vrea banii mei. Din contra. ea incearca pe cat se poate sa ma scuteasca de bani. Adica atata timp cat sunt cu ea, nu voi fi nevoita sa dau bani pe benzina sau pe taxi, doar ca sa merg dintr-un capat in celalalt al orasului.

In concluzie, de ce nu as fi multumita de bicicleta mea, cand relatia noastra este perfecta, este una pura, fara nici un interes. Cu ea ma plimb, cu ea cunosc locuri noi, cu ea imi redescopar coplilaria, cu ea fac miscare si ma mentin in forma, cu ea fac tot. Asa ca “Be proud to ride like a girl”, because everybody loves girls on bikes. 🙂

One thought on “Ioana Cornea despre relatia ei la distanta :)

  1. Pingback: Sedinta foto cu povestitoarele noastre dragi | skirtbike brasov

Leave a Reply

