Pentru Georgiana Filote bicicleta este sinonimul amintirilor placute

DSC_0561

Cu toții zâmbim instant atunci când ne aducem aminte de perioada când învățam să pedalăm pentru prima oară, si mai ales cand ne aducem aminte de momentul în care, după încercări nesfârșite, am reusit pur si simplu sa prindem aripi. De atunci totul s-a schimbat…

Da, imi place bicicleta mea pentru toate motivele enumerate de voi, de la motive practice pana la miscarea eco si pana la faptul ca sunt colorate si poti face orice combinatii iti trec prin cap asortandu-le cu hainele pe care le porti.

Dar cel mai mult imi place pentru amintirile pe care mi le trezeste. E unul din lucrurile alea care iti rascolesc prin creier si te fac sa iti aduci aminte de cum ai crescut si de cat de simple erau grijile tale la inceput. Imi amintesc ca eram mica, abia puteam sa tin in pozitie verticala bicicleta Tohan, care era a tatalui meu si totusi m-am ambitionat sa invat sa merg si mi se parea atunci ceva extraordinar, pentru ca desi aveam restrictii legate de teritoriul pe care ma puteam da, era primul pas spre independenta: credeam ca in principiu puteam ajunge oriunde cu bicicleta. 🙂

Asta a fost unul dintre cele mai curajoase lucruri pe care le-am facut atunci si m-am bucurat de fiecare experienta care a venit la pachet cu asta, de la mersul la cumparat de paine, adica asumarea primelor responsabilitati, la “escapadele” in care impreuna cu prietenii hotaram sa depasim teritoriul impus de parinti si sa exploram zone noi si pana la emotiile prin care treceam cand lasam bicicleta din mana si frica cu care o urmaream in fiecare secunda ca nu cumva sa dispara, pentru ca desi era o amarata de bicicleta, in ochii mei era altceva.

One thought on “Pentru Georgiana Filote bicicleta este sinonimul amintirilor placute

Leave a Reply

