Sedinta foto cu povestitoarele noastre dragi

De când am anunțat parada SkirtBike în Brașov, am și început căutările neîncetate de bicicliste din acest oraș.

O astfel de acțiune s-a întâmplat acum câteva săptămâni, atunci când am lansat concursul de povestiri din dorința de a cunoaște întâmplările biciclistelor din Brașov. Astfel, după ce fetele au surprins în cuvinte frumusețea mersului pe bicicletă, ne-am gândit că nu ar fi rău să ilustrăm bucuria de a pedala și prin intermediul unei ședinte foto într-un Brașov înflorit de mai.

Au fost multe zâmbete, flori, fustițe, eșarfe, culori și fete frumoase. Exact ce ne-am dorit! Și mai presus de toate un decor minunat pe care numai Brașovul îl poate oferi. Cam atât am avut de spus, în rest lăsăm pozele să vorbească de la sine.

_DSC1980

_DSC2075 _DSC2058 _DSC2013 _DSC1997_DSC2048 _DSC2022 _DSC1988_DSC2052_DSC2036_DSC2045_DSC2088

Mulțumim AdelaPetronela, Ioana și Andra! A fost o plăcere să ne cunoaștem!

Pentru amatoarele de biclit din Brașov, anunțăm că vom continua să organizăm ședințe foto pe două roți, următorul shooting fiind stabilit duminica, 19 mai, în cadrul evenimentului Schimb de Haine realizat la ceainăria Ceai et caetera, când ne vom pregăti ținutele pentru parada SkirtBike de pe 2 iunie.

Leave a Reply

