HannaDeco

_DSC2783
Numele meu este Anca Bradean, sunt din Brasov si realizez produse handmade.

In urma cu aproximativ 7 ani mi-am gasit un job in domeniul vanzarii materialelor pentru arta si hobby. M-am indragostit imediat de produse, materiale, culori etc. Am inceput sa lucrez si eu, invatand din reviste, de la clienti sau de pe net. Ma apucam de multe in acelasi timp si nu stiam exact pe ce sa ma axez, eram innebunita dupa toate tehnicile. Apoi am facut  Scoala Populara de Arte, sectia Arta Decorativa  care mi-a deschis si mai mult apetitul pentru handmade.

Dupa ce am realizat primele perechi de cercei am inceput sa particip si la targurile de handmade, care spre dezamagirea mea nu au fost ceea ce ma asteptam. Doar o experienta din care am avut multe de invatat , dar nu si de castigat bani. Insa de cand a aparut Facebook lucrurile s-au schimbat, deja mi-am creat cercul de oameni interesati de ceea ce realizez si am simtit impulsul ca trebuie sa continui sa lucrez si sa progresez in ceea ce fac.

_DSC2972  _DSC2955  _DSC2960

In momentul de fata ma limitez la bijuterii ( cercei,medalioane, brose) si produse din textile (genti, sacose, jucarii din vatelina, huse si cine stie ce va mai urma..). In ce priveste cusutul, pentru ca am fost intrebata de multe ori de unde stiu sa lucrez, pot sa spun un singur lucru: am invatat singura,m-am documentat pe net. Norocul meu a fost ca am avut timp sa studiez problema.

Pasiunea pentru lucrul de mana am avut-o de mica, mai precis am mostenit-o de la bunica-mea care isi realiza/improviza  cam orice  ii trebuia in casa, in masura posibilitatilor bineinteles. Asa fac si eu acum, improvizez din orice. Cateodata mai postez pe Facebook si inventiile mele, niciodata nu stii de unde poate iesi un bussiness.

In prezent am o pagina pe Facebook sub pseudonimul HannaDeco, iar in cateva luni as vrea sa reusesc sa-mi fac si un site (www.hannadeco.ro), ca sa nu mai depind de nici o platforma de socializare sau vreun blog.

       image (3)   image (6)

Pentru mine participarea la Skirt Bike este o ocazie excelenta prin care pot sa-mi prezint produsele unor oameni interesati de handmade, dar si prin care  pot sa socializez  si sa  descopar preferintele posibilelor cliente.

Leave a Reply

