Alina Villanova

960188_10200900314617383_1811068329_n

Cred ca totul a inceput cu rochita de balerina. Implineam 7 ani si mama mi-a cusut o rochie roz, superba, cu mult tul si cu multe volane. Imi amintesc totul de parca a fost ieri.

Mi-o mai amintesc pe mama facandu-mi pijamale din finet si fete de perna colorate. Apoi, in preajma Craciunului, mama si prietenele ei tricotau sosete, fulare si alte lucruri minunate. Sunt sigura ca toate astea au fost fundatia pentru ceea ce fac acum cu atata bucurie.

Eram in primul an de facultate cand am inceput primul meu proiect. Era o hainuta foarte frumoasa pe care am facut-o dintr-o patura. Mama s-a suparat un pic din cauza paturii dar era fericita sa ma vada purtand haina facuta de mine. Si de atunci nu m-am mai oprit.

Ador sa cos lucruri vesele si colorate iar partea de creatie e preferata mea. Alegerea materialului perfect si crearea unui lucru unicat sunt etapele cele mai frumoase.

portfarduri

Fiica mea este o continua sursa de inspiratie si motivare. Dorinta mea pentru ea si pentru toti copiii este ca ei sa faca in viata ceva cu pasiune. Sunt binecuvantata sa fac ceea ce imi place asa de mult. Combin dragostea mea pentru copii, design si culori intr-o mica afacere care imi permite sa ma joc si sa imi urmez visul.

www.facebook.com/alina.villanova
picasaweb.google.com/alinavillanova
www.breslo.ro/Shop/sunflowergirl

alina 2alina 1

 

Leave a Reply

