O mărgică

DSC_2538

O.mărgică a aparut asa, dintr-o joaca, prin 2011 cand am vrut sa fac ceva cu timpul liber pe care il aveam atunci.
Am pictat pe panza la inceput, iar desenele s-au tot micsorat pana au incaput pe margelele din lut. Atunci au aparut si primele comenzi.
O perioada am tot mesterit cercei si margele de diferite culori si dimensiuni – poate de aici mi-a si venit ideea pentru pseudonimul “omargica”.
Aveam si am si acum un cos plin cu margele care mai au cate un defect si nu le-am putut folosi. Le-am pastrat totusi sa-mi inveseleasca masa de lucru.
Momentan ma axez mai mult pe brosele cu fel de fel de desene. Le-am zis eu “brose vesele” deoarece chiar sunt o mica pata de culoare pe o camasa, o haina sau intr-o zi mohorata.

o margica bitze
Inspiratia vine de unde nu te astepti. Fetitele sunt mereu zambitoare, rosii in obraji si se gandesc la bunatati, baietii mereu cu o floare, pisicile sugubete se gandesc ori la un castron cu lapte, ori urmaresc vreo randunica, bicicletele mereu sunt impodobite cu flori sau baloane… si cate si mai cate.
Pana acum, una din satisfactiile cele mari este ca primesc mereu comenzi personalizate. Cred ca asta imi place cel mai mult, de fapt. Trebuie sa imi imaginez mereu si sa pun personajele in diferite situatii… si e chiar placut sa vezi ca rezultatul final place si impresioneaza.

In rest, particip cu drag la orice eveniment sau targ la care pot ajunge. E un mediu placut si mereu vin si plec cu mai mult entuziasm. Un astfel de eveniment este si Parada SkirtBike.
Omargica e de gasit pe facebook: https://www.facebook.com/pages/Omărgică si pe breslo, pentru orice brosa vesela ati dori.
desene pe nasturi1-1 (1)

Leave a Reply

