Ramona Handmade

Ramo verde          RAMO cercei
Pasiunea pentru handmade mi-am redescoperit-o în urmă cu aproximativ 4 ani. De ce spun “redescoperit”? pentru că am învăţat de mică să croşetez şi să tricotez, când eram studentă am cusut goblenuri, dar apoi am lăsat deoparte aceste preocupări.
ramona premii
Pe la începutul lui 2009 îmi căutam o floare de prins în păr dar nu găseam pe nicăieri si atunci mi-am zis să croşetez eu una. Şi de la acea floare am început să fac mai multe flori, să fac broşe, cercei, gentuţe, am făcut şi pentru sora mea, am oferit cadouri. Am gasit un forum pe internet şi de acolo am învăţat multe, am încercat tehnici noi, mi-am luat chiar şi maşină de cusut, mi-am făcut câteva hăinuţe.
cercei ramona
La un moment dat m-am trezit că aveam o gramadă de bijuterii făcute şi eu nu aveam când să le port pe toate. Aşa am început să vând din ele printre prietene şi cunoştinţe. Mi-am dat seama că îmi place enorm de mult să fac tot felul de bijuterii şi accesorii, nu mă mai pot opri. Atunci când lucrez mă relaxez total, uit de supărări, sunt ca un copil printre jucării, nu degeaba blogul meu se numeşte Locul meu de joacă. De cate ori intru într-un magazin de profil trebuie să cumpăr ceva, fie şi doar câteva mărgele.
brose ramona
Sunt mândră şi bucuroasă să port ceva făcut de mâinile mele, parcă acel lucru este mult mai frumos şi mai valoros pentru că eu am pus suflet în realizarea lui.

www.ramonahandmade.blogspot.ro
www.facebook.com/LoculMeuDeJoaca

Leave a Reply

