Unique Planet

Pasiunea mea pentru creatiile handmade a inceput dintr-o joaca, a inceput ca o poveste inainte de Craciun . In decembrie 2011 am hotarat impreuna cu prietena mea cea mai buna Ioana Luca sa ne confectionam niste bijuterii din fimo. Am modelat aproape o zi intreaga , trandafiri, fluturasi, floricele si alte modele, am ramas placut surprinse si impresionate de primele noastre creatii. Nu ne-am oprit din confectionat si am realizat creatii pentru persoanele apropiate, oferindu-le cadouri dragute de Craciun.

  accesorii iulia1

Vestea ca ne-am apucat de confectionat lucrusoare handmade s-a raspandit foarte repede iar primele comenzi au inceput sa apara, asa am decis sa lansam si o mica pagina facebook Unique Planet – Handmade & more care dupa un an si cateva luni a ajuns la 761 de like-uri.

accesorii iulia2

In prezent confectionam bijuterii ( fimo, pietre semipretioase, quilling), papioane, diverse decoratiuni si dorim sa ne extindem si sa invatam lucruri, tenici noi.

Leave a Reply

