Skirt Bike Brașov Afterparty la Bistro Ma Cocotte

882237_495416113839277_205029913_o Când am făcut planul „de bătaie” pentru prima ediție Skirt Bike Brașov am căzut de acord, fără prea multe discuții, că este nevoie ca ziua de 2 iunie să se termine frumos. Și nu puteam să ne închipuim decât un loc cu o grădină mare, în care să stea cuminți și frumos aranjate bicicletele participantelor la paradă. Ne-am mai gândit și că ar trebui să fie un loc primitor, unde să ne simțim confortabil … Și uite așa , cum visam noi cu ochii deschiși, ne-a „lovit” imaginea curții Bistro Ma Cocotte!

 “Nimeni nu este obligat să fie geniu, dar tuturor ne place să participăm
La ce? Sau cum? Sau când? Sau cu cine?
Vă lăsăm pe voi să completați!
Dați frâu liber imaginației! Vă spunem doar atât… Veniți să savurați câte puțin din ce avem de oferit. Am folosit ingrediente picante, dar dulci… în același timp. Am pus câteva picături de inedit, o lingură de ingeniozitate amestecată cu talent, un polonic de personalitate, am îmbinat utilul cu plăcutul și am plămădit o mândrețe de bistro, cu bunătățuri de pus în farfurie sau de luat la pachet, gustoase până la extaz, dacă e să vorbim în termeni culinari sau arătoase și dichisite până la cele mai mici detalii, dacă vorbim din punctul de vedere al designerului.
Nu ne lăudăm, dar la noi, chiar totul e realizat hand made, fără coloranți și ingrediente nesănătoase.
Toate de mai sus s-au legat și a rezultat Ma Cocotte, un nou bistro deschis  în Brașov , pe stradă Nicopole 34 A, lângă terenurile de tenis de la Dinamo.
Poftă de viață să aveți, de restul ne ocupăm noi!
După plimbarea cu bicicletele vムasteptăm la un pahar de distracție. Participantele Skirtbike au discount de 20 %, iar cea mai chic biciclistă aleasă post-eveniment poate câștiga o cină romantică pentru două persoane. “

602900_495466237167598_813551492_n

Și unde mai pui că atmosfera va fi întreținută de ritmurile lui Homeboy Ldj ?
După astfel de descriere, mai are sens să vă explicăm de ce am ales Bistro Ma Cocotte pentru after party?

Leave a Reply

