“As vrea s-o pot purta tot timpul cu mine, oriunde as merge.”

Între noi fie vorba, şi noi avem mereu aceeaşi dorinţă: să admirăm cele mai mişto peisaje de pe bicicletă, să ne bucurăm de adierea vântului şi de atingerea razelor de soare, împreună cu ele. 😛

Cu siguranţă vă aduceţi aminte de concursul „Cea mai chic biciclistă” pus la cale anul trecut, după prima paradă Skirt Bike. În urma voturilor voastre, le-am putut admira şi premia pe cele mai chic 9 bicicliste din Braşov. Dar ca să nu mai lungim vorba, pentru că suntem curioase din fire (cum să fim altfel? :P), am decis să aflăm de la câştigătoare mai multe despre ele şi despre bicicletele lor.

Entuziasmată cu privire la cea de-a doua ediţie Skirt Bike Braşov, Cristina Ungureanu (ocupanta locului 5), ne-a împărtăşit prin ce peripeţii a mai trecut cu Daisy, minunata bicicletă de care nu se poate despărţi niciodată.  Nouă ne-a plăcut ce am aflat. 🙂

1. Prin ce locuri minunate ai vrea să te poarte bicicleta ta?

Aş vrea s-o pot purta tot timpul cu mine, oriunde aş merge. Aş vrea să ne plimbăm pe dealuri verzi, să ne-ncurcăm în fânul proaspăt cosit şi să o umplu cu flori de câmp. Aş vrea s-o-ntrec pe malul mării, să simt parfumul aspru al valurilor şi s-admir cum se aşterne sarea pe roţi şi spiţe. Aş vrea să vizităm oraşe cu străduţe pietruite şi cu ghivece pline de muşcate la geamuri, oraşe încărcate de poveşti şi de amintiri. Aş vrea s-o fac mică, mică şi s-o pot plimba cu mine departe, în locuri în care nicio bicicletă nu a îndrăznit s-ajungă. Şi-aş mai vrea să mă poarte pe drumuri pavate cu bucurii şi, mai ales, cu recunoştinţă.

cristina-ungureanu

2. Ce nu-ţi lipseşte din coşuleţul bicicletei?

Ce n-a purtat coşul meu de biţă de-a lungul vremii! Baghete calde şi ademenitoare, flori vesele şi colorate, cărţi dragi şi ciocolată! Dar nu-mi lipseşte niciodată trusa de „prim-ajutor” a bicicletei, sticla de apă şi balsamul de buze. 🙂

3. Spune-ne o povestire hazlie în care bicicleta ta a avut rolul principal.

Povestirea hazlie s-a petrecut chiar înainte de a o cumpăra. Aveam o biţă de munte atunci şi tocmai reuşisem să-i sparg un cauciuc. Rămasă pieton, am tras de ea până la primul service de biciclete pe care-l ştiam şi, în timp ce nenea amabil de acolo se străduia s-o „vindece”, am zărit-o. Când am privit-o, m-am văzut pe mine: o copilă jucăuşă, cocoţată pe tocurile mamei şi cu hainele murdare de ciocolată. Dar n-am îndrăznit să cred c-ar putea să fie a mea. Ba chiar m-am angajat să-i găsesc cumpărător, căci prea tristă stătea acolo, uitată printre suratele ei. Probabil nici MTB-ul meu nu mă avea la inimă prea tare, de m-a dus chiar „în braţele” viitoarei mele curse, iar Daisy, căci aşa am botezat-o, nu mi-a mai permis s-o uit. După  ce i-am furat un test drive şi m-am simţit de parcă ea mă poartă, iar nu eu, a trebuit s-o fac a mea. Şi a mea a rămas!

4. Pantofi cu toc sau converşi?

Şi-şi. Cu toate că bicicleta mea are o aură de prinţesă şi nu prea e de acord cu converşii, preferă pantofii cu toc, rochiţele vaporoase şi bentiţele împodobite cu flori.

5. 2 pe o bicicletă? Cât de haios a fost?

Uhuu, haios! N-aveam deloc astâmpăr şi nici propria biţă, aşa că tot încercam să mă caţăr pe bicicleta lui Codruţ. Bietul băiat se străduia să mă primească, dar după 2-3 metri, începeam „să mă scurg” pe lângă roţi. Într-un final am renunţat, dar nu înainte să mă aleg cu câteva amintiri mov pe coapse!

cristina ungureanu

 

Sursa foto 1. Sursa foto 2.

2 thoughts on ““As vrea s-o pot purta tot timpul cu mine, oriunde as merge.”

  1. Pingback: „Un amalgam de senzatii pe care le exprim cu un zambet larg, oriunde si oricat as pedala.” | skirtbike brasov

  2. Pingback: Concurs Skirt Bike Brasov: Cum ti-a schimbat viata bicicleta ta? | skirtbike brasov

Leave a Reply

