„Prima editie Skirt Bike Brasov m-a impulsionat sa invat sa pedalez.”

Ramona Chivereanu s-a clasat pe locul 8 în urma voturilor voastre la concursul „Cea mai chic biciclistă”.

Despre cum a fost la prima ediţie Skirt Bike Braşov, despre accesoriile preferate şi despre locurile unde „evadează” cu ajutorul bicicletei ei ne-a povestit mai jos. Enjoy!

1. Bicicleta ta are un nume? Cum ai botezat-o?

Până acum nu avea un nume, nu mă gândisem la asta, dar de acum am botezat-o Betty.

2. Care este accesoriul chic care nu îţi lipseşte de la fiecare plimbare?

Port multe accesorii. În ultima vreme am observat că, cel mai des, am purtat o eşarfă colorată. Dacă nu port eşarfa, sigur am o floare în păr sau port o broşă colorată, sau un colier drăguţ. Pe lângă toate astea, cel mai frumos şi nelipsit accesoriu este zâmbetul.

10341899_743532445697714_185099385555508241_n

3. Pe unde îţi place să evadezi cu ajutorul ei?

Îmi place să merg pe unde e mai puţină circulaţie şi aglomeraţie, îmi place să mă plimb pe lângă parcuri şi păduri, să simt mirosul florilor şi al ierbii proaspăt tunse, să aud ciripitul păsărelelor, să respir aer curat.

4. Dacă mâine ar trebui să o vopseşti, ce culoare nouă ai alege pentru ea?

Îmi place foarte mult aşa cum e acum, dar dacă vreodată mă voi răzgândi, o voi vopsi roşu sau verde.

5. Ce a reprezentat pentru tine participarea la prima ediţie Skirt Bike Brasov?

Participarea la Skirt Bike a fost minunată, una dintre cele mai frumoase experienţe trăite. Prima ediţie m-a impulsionat să învăţ să pedalez. Am cumpărat bicicleta pe 20 aprilie şi, tot în acea zi, am aflat de Skirt Bike. Am avut la dispoziţie o lună şi jumătate pentru a învăţa să merg pe bicicletă, am tot exersat prin parcare, deşi mi-a fost extrem de frică, dar îmi doream din tot sufletul să pot participa la paradă. Şi am reuşit.

Deşi nu eram foarte stăpână pe mine şi pe bicicletă, mi-am luat inima în dinţi şi am participat. Atunci am pedalat pentru prima dată în fustă şi pe tocuri şi a fost tare fain. Mi-a plăcut că oamenii se opreau pe stradă şi ne admirau, zâmbeau, ne făceau poze, mi-a plăcut cum băieţii au avut grijă să parcurgem traseul în siguranţă, mi-au plăcut fetele chic şi bicicletele lor drăguţe, mi-a plăcut să străbat oraşul şi pletele să-mi zboare-n vânt. Aştept cu nerăbdare ediţia de anul acesta. Deja mi-am pregătit ţinuta. 🙂

Sursa foto.

Leave a Reply

