„Bicicleta ma insoteste aproape peste tot pe unde merg. Este cel mai bun mijloc de transport.”

Adela Curcan a ocupat locul 4 la concursul „Cea mai chic biciclistă” de anul trecut. Ne-a răspuns şi ea la câteva curiozităţi biciclistice. 😀

1. Cum îţi îngrijeşti bicicleta?

Timp de 9 luni, nu mi-am văzut bicicleta (fiind plecată în Peru), deci am cam părăsit-o. Dar cum m-am întors, hop-ţop pe ea. A trebuit să îi fac o curăţare specială de praf cu cârpe moi şi să o dau cu soluţie specială pentru micile pete de rugină. Dar, de obicei, se menţine curată timp îndelungat. 🙂

2. Florile preferate din coş?

Iubesc bujorii, deci bineînţeles că nu se compară nimic cu mireasma bujorilor din coşul de pe bicicletă. Şi nici cu splendoarea lor.  Dar şi florile de câmp sunt uimitoare, combinate cu puţină creativitate.

Bicicleta ma insoteste aproape peste tot pe unde merg

3. Cel mai mare număr de km parcurşi cu ea?

Vara trecută făceam cam 25 km pe zi. Şi am mai mers cu ea până la mare, doar că eu în maşină şi ea deasupra. 🙂

4. Fii inventivă. În 2050 cum crezi că vor arăta bicicletele? Ce ar avea nou?

În 2050, dacă nu vor fi pe cale de dispariţie, ar trebui să aibă ceva tare special ca să îi atragă pe oamenii puturoşi. Poate un calculator la bord, cu care să te conectezi la un joc cu ceilalţi biciclişti. În rest, de zburat nu cred că vor zbura. 😛

5. Mergi la job/facultate/şcoală cu bicicleta?

Bicicleta mă însoţeşte aproape peste tot pe unde merg. Este cel mai bun mijloc de transport.

Sursa foto.

One thought on “„Bicicleta ma insoteste aproape peste tot pe unde merg. Este cel mai bun mijloc de transport.”

  1. Pingback: Concurs Skirt Bike Brasov: Cum ti-a schimbat viata bicicleta ta? | skirtbike brasov

Leave a Reply

