„Skirt Bike Brasov in 3 cuvinte: libertate, zambete, prietenie.”

In cadrul concursului „Cea mai chic biciclistăde anul trecut, Codruţa Teslăraşu s-a clasat pe locul 6. Ne-a acordat şi ea câteva momente pentru a răspunde la 5 întrebări. 🙂

1. Bicicleta, cea mai bună prietenă a ta? Povesteşte-ne mai multe.

Da, pot pune că este cea mai bună prietenă, avînd în vedere că nu am întotdeauna cu cine să mă avânt în plimbări atunci când mă „taie”.

2. Plimbări la munte sau la mare?

Hmmm… La mare îmi doresc să ajung cel mai tare. Era vorba să fac această excursie anul trecut, dar s-a anulat. Sper doar să reuşesc să-mi cumpăr o bicicletă pentru asta (Florica este doar de oraş 😦 ). Până atunci, colind oraşul, pădurile, câmpiile şi dealurile.

Skirt Bike Brasov in 3 cuvinte

3. Fii creativă. Dacă ar fi să o dotezi cu un element ajutător, care ar fi acela?

Sunt într-o perioadă în care creativitatea îmi lipseşte, dar pot să spun ceea ce-mi lipseşte şi m-ar ajuta tare… este vorba de un suport pentru umbrelă. Îmi place ploaia şi mi-ar plăcea tare să mă plimb prin ea, fără să-mi chinui ochii.

4. Skirt Bike Braşov tot în 3 cuvinte.

Libertate, zâmbete, prietenie.

5. Ce îi spui când o scoţi la plimbare după anotimpul rece?

„Că e iarnă, că e vânt, eu pe tine nu te uit.” 🙂

 

Sursa foto.

Leave a Reply

