„Atunci cand merg cu bicicleta simt ca pot sa fac ceea ce vreau”

Pentru că suntem curioase din fire (cum altfel?), am decis să aflăm şi de la câştigătoarele concursului “Cea mai chic biciclista” de anul trecut mai multe despre ele şi despre bicicletele lor. Prima care ne-a răspuns la întrebări este Claudia Adiaconiţei (ocupanta locului 2 în urma votului).

claudia_adiaconitei_skirtbikebrasov

Iată ce am aflat de la ea în mini-interviul de mai jos:

1. Ce înseamnă pentru tine SkirtBike Braşov? Rezumă experienţa ta în 3 cuvinte.

Pentru mine SkirtBike înseamnă Implicare, Nebunie şi, mai ales, Braşov.

2. Ce nu-ţi lipseşte niciodată din coşuleţul bicicletei?

Întreabarea ar fi “Ce-mi lipseste?” pentru că de obicei am foarte multe lucruri adunate acolo. :)) Dar, ca să răspund la întrebare, iarna nu lipsesc din coş mănuşile, iar vara nu plec nicăieri fără o sticlă cu apă.

3. 2 pe o bicicletă? Cât de haios a fost?

Pentru mine a fost foarte haios, dar pentru prietenul meu probabil nu a fost la fel. I-am ţipat la ureche tot drumul. :)) (Nouă ne place foarte mult poza ei de profil pe care am îndrăznit să vi-o prezentăm mai jos. :P)

claudia_adiaconitei_skirtbikebrasov_2

4. Ce simţi atunci când pedalezi?

Atunci când merg cu bicicleta simt că pot să fac ceea ce vreau.

5. Mergi la job cu bicicleta?

Da, în fiecare zi am mers, merg şi voi mai merge. Urăsc aglomeraţia de la metrou. 😛

 ***

Ca ocupantă a locului 2, Claudia a câştigat, printre altele, şi o ședință foto outdoor oferită de FotoClub Brașov. Ne place ce a ieşit. 😀

claudia_adiaconitei_skirtbikebrasov3

Sursa foto: Claudia Adiaconitei, Alex Gubariu.

 

Leave a Reply

