„Sunt o mare iubitoare de natura, iar bicicleta m-a ajutat enorm sa ajung in mijlocul ei”

Adina Dunca, castigatoarea concursului „Cea mai chic biciclista” de anul trecut, ne-a raspuns si ea la un mini-interviu cu zambetul pe buze, retraind momentele frumoase pe care le-a petrecut pe bicicleta in ultima perioada. Iata mai jos ce am aflat de la ea:

34-dunca-adina

1. Cine te-a invatat sa mergi pe bicicleta?

„Primii pasi” pe bicicleta i-am facut alaturi de verisoara mea, in jurul varstei de 10 ani, bineinteles pe saua unui Pegas. Dupa o pauza destul de indelungata, pasiunea pentru pedalat a renascut si acum pot spune ca „bicicleta face parte din viata mea”.

2. Florile preferate din cos.

Imi place sa am un cos cat mai colorat si parfumat plin de bujori, trandafiri, lavanda, margarete, narcise, liliac.

3. Ce ti-ai dori si crezi ca ţti-ar completa look-ul de biciclista chic?

Cred ca accesoriul cel mai chic este zambetul, iar de dorit imi doresc multe zile insorite… numa’ bune de pedalat.

4. Pantofi cu toc sau conversi?

De cele mai multe ori prefer conversii, insa mi se pare foarte cool sa pedalezi cu tocuri intr-o tinuta vaporoasa, alaturi de o frumoasa city byke.

adina_dunca_skirtbike_brasov

5. Plimbari la munte sau la mare?

Sunt o mare iubitoare de natura, iar bicicleta m-a ajutat enorm sa ajung in mijlocul ei. Ma intreb cateodata oare ce-mi place mai mult: sa pedalez sau sa petrec timpul in natura? Un lucru e cert: ambele reusesc sa ma faca fericita, iar combinatia pedalat prin natura e ideala. Iubesc plimbarile cu bicicleta pe faleza marii, este o senzatie extraordinara. In acelasi timp, sunt fericita ca zona de munte in care locuim ne permite sa descoperim noi privelisti de vis.

6. Spune-ne o povestire hazlie in care bicicleta ta a avut rolul principal.

Nu stiu cat de hazlie este povestea mea despre bicicleta, insa am descoperit alaturi de ea o noua viziune a vietii, parca totul pare mai frumos cand pedalezi. Practic, am descoperit cate beneficii ai daca folosesti bicicleta ca mijloc de transport. M-am indragostit de SkirtBike si de tot ceea ce inseamna „proud to ride like a girl”.

***

Adina a castigat si ea o sedinta foto outdoor oferita de FotoClub Brasov.

adina_dunca_skirtbike_brasov_1

adina_dunca_skirtbike_brasov_2adina_dunca_skirtbike_brasov_3

Sursa foto: Adina Dunca.

Leave a Reply

