GenuineLeather ii ofera celei mai chic bicicliste produse din piele naturala!

genuineleather, atelier specializat în confecţionarea de accesorii din piele,  va premia cea mai chic biciclistă cu un set de produse din piele naturală alcătuit dintr-un plic şi portchei. Mulţumim pentru sprijin! 🙂

genuine_leather_sponsor_skirtbikebrasov

genuineleather. a inceput ca un hobby. Am inceput sa lucrez in februarie, 2014. Un vis mai vechi a inceput sa prinda forma in mainile mele. Inca este unul si, atata timp cat in spatele a tot ce se creeaza aici e pasiunea, va continua sa creasca si sa dicteze un nivel minim al calitatii in domeniu, tot mai inalt! Tintim spre excelenta!

Voiam ceva care sa fie lucrat manual, in piele naturala groasa, simplu si elegant, dar totusi sa reflecte salbaticia care se ascunde in spatele domesticiei pe care orice barbat incearca sa o cultive. Am depasit ideea de a trai o viata luxoasa, voiam doar sa imi traiesc visul.

Mainile imi deveneau tot mai indemanatice, deveneam tot mai multumit de ceea ce faceam. Dupa multe schite si incercari am facut primele modele de genti, rucsaci si portofele, modele care imbina simplitatea si utilitatea, cu trainicia data de faptul ca sunt lucrate manual,cu pasiune si rabdare, gaura cu gaura, cusatura cu cusatura.

Visul devenit realitate mi-a transformat conceptul despre ce inseamna sa muncesti. Cel mai frumos straluceste Soarele atunci cand te anunta ca e timpul sa dormi… fiecare produs genuineleather. are o poveste. Asta le face unice!”

Admiră produsele marca genuineleather. pe site-ul www.genuineleather.ro.

 

genuine_leather

 

Sursa foto.

Leave a Reply

